Zawsze bezbłędne smarowanie

Smarowanie sprzęgów siodłowych należy do niezbędnych, ale nie zawsze ulubionych zadań realizowanych we flocie pojazdów firmowych. Przyczyną jest to, że wymaga to nakładu czasu i pracy. Firma JOST wraz z linią wyrobów LubeTronic oferuje różne rozwiązania problemu smarowania pomagające zaoszczędzić czas i pieniądze

LubeTronic 5Point

LubeTronic 5point

Dla sprzęgów siodłowych bez tarcz ślizgowych zaprojektowany został system LubeTronic 5Point. Jest to zintegrowana w sprzęgu siodłowym instalacja smarowania.

  • Regulowane częstotliwości dozowania smaru do stosowania do jazdy na długich trasach lub do ruchu na budowach
  • Bardzo lekki i kompaktowy
  • Chroniący środowisko i oszczędny dzięki automatycznemu dozowaniu
  • Elektroniczne monitorowanie stanu napełnienia przez sygnalizację diodową
  • Zapas smaru na około 1 rok
  • Możliwość uzupełnienie smaru poprzez smarowniczkę
  • Stała ilość dozowanego smaru zapewnia niezawodne smarowanie płyty sprzęgu siodłowego i haka ryglującego
  • Przystosowany również do zastosowań w pojazdach do przewożenia materiałów niebezpiecznych

LubeTronic 5Point in catalogue

LubeTronic 1Point

LubeTronic 1point

Bezobsługowe sprzęgi siodłowe (typoszereg W), dzięki tarczom ślizgowym należy smarować nie na płycie sprzęgu, lecz jedynie na haku zamykającym sprzęg. Dzięki zastosowaniu rozwiązania LubeTronic 1Point w połączeniu z hakiem łączącym posiadającym specjalną powłokę, również i ta czynność staje się zbędna.

  • Ilość smaru przewidziana jest na okres trzech lat.
  • Zakres zastosowań: transport na dalekich trasach, rozwiązanie przystosowane do samochodów transportujących materiały niebezpieczne.
  • Elektroniczne monitorowanie stanu napełnienia smaru z sygnalizacją kontrolek LED.
  • Możliwe doposażenie sprzęgów bezobsługowych.
  • Odpada smarowanie ręczne.

LubeTronic 1Point in catalogue

Instrukcje montażu i obsługi

Instrukcje naprawy

Prospekty